Kategorie

Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru

Zgodnie z ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z towarem klient może zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, a odesłana zawartość opakowania musi być kompletna.

Reklamacje

  1. Reklamacje można składać w formie elektronicznej na adres sklep@hedodesign.pl lub pocztą na adres biura: HEDO design, ul. Wiśniowa 49, 60-185 Skórzewo.
  2. Reklamacja powinna zawierać co najmniej dane klienta, opis zgłaszanych zastrzeżeń oraz żądanie dotyczące sposobu rozpoznania reklamacji.
  3. Zgodnie z ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej klient na złożenie reklamacji ma 2 lata lub, w przypadku towaru z ekspozycji, rok.
  4. Usługodawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania i udziela odpowiedzi w formie elektronicznej lub pisemnej.
  5. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, koszty związane z odesłaniem towaru lub wysłaniem nowego towaru ponosi HEDO design.
  6. Klient ma obowiązek obejrzec towar w dniu otrzymania przesyłki. Jeśli towar uległ uszkodzeniu podczas dostawy należny niezwłocznie skontaktować się z kurierem celem spisania protokołu szkody. Klient proszony jest także o poinformowanie sklepu HEDO design o uszkodzeniu bądź wadzie produktu.