Kategorie

FAQ

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak. Zgodnie z ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z towarem możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, a odesłana zawartość musi być kompletna.

Jak sprawdzić dostępność produktów?

Przy każdym towarze znajduje się informacja o jego dostępności w naszym sklepie:

  • produkt dostępny, wysyłka w ciągu 48 godzin – oznacza, że mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy w magazynie,
  • na zamówienie, czas realizacji 3-5 tyg. – produkt dostępny, wymagający jednak zamówienia u producenta (wymagana zaliczka w wys. 40% wartości towaru),
  • na zamówienie, czas realizacji 8-10 tyg. - produkty luksusowe, wymagające zamówienia u producenta (wymagana zaliczka w wys. 40% wartości towaru)

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres e-mail będziemy na bieżąco przesyłać informacje o statusie Twojego zamówienia. Co więcej, po zalogowaniu się do Twojego konta możesz sprawdzić wszelkie informacje o Twoich bieżących i zrealizowanych zamówieniach (produktach, cenie, statusie etc.).

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Na termin otrzymania paczki składają się termin wysyłki (w zależności od dostępności produktu i wybranej formy płatności wysyłka może być zrealizowana natychmiast lub po kilku tygodniach) i czas dostawy.

Jakie są opcje dostawy?

W zależności od liczby i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i preferencji, możesz wybrać jedną z dwóch opcji:

  • firma kurierska,
  • odbiór osobisty.

Ile zapłacę za przesyłkę?

Produkty o wartości powyżej 200 zł na terenie Polski dostarczamy gratis. Zasada ta nie dotyczy jednak wysyłki produktów objętych wyprzedażą, promocją, rabatami oraz kodami rabatowymi, gdyż promocje się nie łączą. Koszt dostawy powyższych produktów w zależności od formy płatności i wagi towaru może wahać się od kilkunastu do 200 złotych (w przypadku przesyłek wielkogabarytowych na paletach).

Jak zapłacić za zamówienie?

W naszym sklepie możesz skorzystać z kilku form płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność elektroniczna (za pośrednictwem serwisu Dotpay),
  • płatność za pobraniem,  przy odbiorze.

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Zamówienie można odebrać osobiście pod adresem: ul. Górska 14/2, 61-059 Poznań po uprzednim umówieniu się na odbiór towaru (mail, telefon). Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów związanych z wysyłką.

Co to są kupony rabatowe?

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w oznaczonym polu po dodaniu produktu do koszyka. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny.

Co to jest przechowalnia?

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, możesz dodać go do przechowalni. Dzięki temu podczas kolejnego logowania do sklepu szybko znajdziesz przedmioty, które wcześniej oglądałeś. Co więcej, w każdej chwili możesz przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie. Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia.

Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienie jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej telefonicznie: 605 87 72 36.

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie zatwierdzenia go, anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej – sklep@hedodesign.pl.

Gdzie jest moja przesyłka?

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości e-mail otrzymasz numer listu przewozowego. Będziemy informować Cię na bieżąco o statusie dostawy.

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

Zgodnie z ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej masz prawo do złożenia reklamacji w okresie 24 miesięcy od czasu nabycia towaru.

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz? 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 605 87 72 36.

Jeżeli jest taka możliwość, rozpakuj towar w obecności kuriera. Jeśli nie będzie to możliwe, a po otwarciu przesyłki okaże się, że towar jest uszkodzony, koniecznie skontaktuj się z nami, abyśmy mogli skierować do Ciebie kuriera w celu spisania protokołu szkody. W przypadku uszkodzenia towaru i spisywania protokołu w obecności kuriera prosimy pamiętać o zaznaczeniu, iż towar był opakowany prawidłowo (pianka, profile styropianowe, oznaczenia etc.).